Szerviz és Support

Számíthat ránk!

Egy folyton versengő piacon már nem csak a berendezések műszaki paraméterei számítanak, jelentősen felértékelődött a melléjük nyújtott a támogatási szolgáltatások jelentősége. Az ELAS-nál teljes körű támogatást nyújtunk az általunk értékesített gépekhez, beleértve a műszaki tanácsadást, szervizt vagy a pótalkatrészeket.

A berendezés támogatáson túl, 25 évnyi tapasztalatunkra támaszkodva, tudásunkat is megosztjuk partnereinkkel az iparágban előrehaladó folyamatokkal és technológiákkal kapcsolatban, legyen szó projektmegvalósítási tanácsadásról vagy akár műszaki szemináriumokról.

Berendezés szerviz support

  • Online segítségnyújtás
  • Helyszíni támogatás
  • 7/24 hotline*
  • Hétköznap, normál munkaidőben, a hibaelhárítás megkezdése 6 órán belül.*
  • Hibaelhárítás megkezdése munkaidőn kívüli időszakban 12 órán belül*
  • Rendszeres karbantartás
  • Gépállapot felmérés

* Szerződéses partnereinknek

EMAIL: support@elas.hu 

TELEFON: +36 1 220 94 01

Pótalkatrész ellátás

  • Műszaki ügyfélszolgálat
  • Állandó pótalkatrész ellátó csapat
  • A támogatott berendezések pótalkatrész-ellátásának biztosítása normál és vészhelyzeti esetekben egyaránt
  • Gyorsan fogyó és egyéb alkatrészek és termékek biztosítása saját raktárunkból, akár azonnali kiszállítással

EMAIL: support@elas.hu 

PHONE: +36 1 220 94 01

Technológiai tanácsadás

  • Meglévő folyamatelemzések
  • Hibás gyártás okainak felderítése
  • Beruházás előtti iránymutatás
  • Közös konzultációk új technológia bevezetése előtt
  • Alkalmazástechnikai támogatás az általunk forgalmazott berendezésekre
  • Időszakos szemináriumok, technológiai napok

Vegye fel a kapcsolatot értékesítő kollégáinkkal!

Gábor Ozsváth
Sales Director
+36 30 486 8517 gabor.ozsvath@elas.hu
Zoltán Szilassi
Technical Director
+36 30 971 3701 zoltan.szilassi@elas.hu
Gábor Hámornik
Sales Manager
+36 30 487 8232 gabor.hamornik@elas.hu