Szerviz és Support
Számíthat ránk!
Egy folyton versengő piacon már nem csak a berendezések műszaki paraméterei számítanak, jelentősen felértékelődött a melléjük nyújtott támogatási szolgáltatások jelentősége. Az ELAS-nál teljes körű támogatást nyújtunk az általunk értékesített gépekhez, beleértve a műszaki tanácsadást, szervizt vagy a pótalkatrészeket.
A berendezés támogatáson túl, 25 évnyi tapasztalatunkra támaszkodva, tudásunkat is megosztjuk partnereinkkel az iparágban előrehaladó folyamatokkal és technológiákkal kapcsolatban, legyen szó projektmegvalósítási tanácsadásról vagy akár műszaki szemináriumokról.
Berendezés szerviz support
- Online segítségnyújtás
- Helyszíni támogatás
- 7/24 hotline*
- Hétköznap, normál munkaidőben, a hibaelhárítás megkezdése 6 órán belül.*
- Hibaelhárítás megkezdése munkaidőn kívüli időszakban 12 órán belül*
- Rendszeres karbantartás
- Gépállapot felmérés
* Szerződéses partnereinknek
EMAIL: support@elas.hu
TELEFON: +36 1 220 94 01
Pótalkatrész ellátás
- Műszaki ügyfélszolgálat
- Állandó pótalkatrész ellátó csapat
- A támogatott berendezések pótalkatrész-ellátásának biztosítása normál és vészhelyzeti esetekben egyaránt
- Gyorsan fogyó és egyéb alkatrészek és termékek biztosítása saját raktárunkból, akár azonnali kiszállítással
EMAIL: support@elas.hu
PHONE: +36 1 220 94 01
Technológiai tanácsadás
- Meglévő folyamatelemzések
- Hibás gyártás okainak felderítése
- Beruházás előtti iránymutatás
- Közös konzultációk új technológia bevezetése előtt
- Alkalmazástechnikai támogatás az általunk forgalmazott berendezésekre
- Időszakos szemináriumok, technológiai napok