Az Ön technológiai partnere

Szerviz és támogatás

 

Berendezéstámogatás

 

  • 7/24 Hotline-támogatás*
  • Telefon
  • E-mail
  • Internetes távsegítség
  • Helyszíni támogatás
  • Hétköznap, normál munkaidőben a hibaelhárítás megkezdése 6 órán belül*
  • Normál munkaidőn kívül a hibaelhárítás megkezdése 12 órán belül*
  • Támogatott berendezések pótalkatrész ellátásának kezelése normál és sürgős esetekben is*
  • Gyorsan fogyó és egyéb alkatrészek, termékek biztosítása saját raktárról, azonnali kiszállítással*

 

* Szerződött partnereink esetében

Berendezésbérlés

 

A forgalmazott berendezések a beszállítóval történő egyeztetés után bérelhetők.
Az E-LAB-ban elérhető szabad berendezések egyeztetés után bérbe vehetők.

 

Technológiai szaktanácsadás

 

  • Meglévő folyamatelemzések
  • Hibás gyártás okainak felderítése
  • Beruházás előtti iránymutatás
  • Közös konzultációk új technológia bevezetése előtt
  • Alkalmazástechnikai támogatás általunk forgalmazott berendezésekre
  • Időszakos szemináriumok, technológiai napok

 

 

AZONNALI KAPCSOLAT